zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Verzekeraars komen online positief naar voren



Vooral Zwitserleven (het Zwitserlevengevoel) en Ohra (de `bom in eend`-commercial) krijgen lovende reacties. Wel moeten beide verzekeraars twee banken laten voorgaan in de top-10: ASN Bank en Triodos. 86% van de uitingen over deze banken is positief. De rest van de top-10 bestaat alleen uit verzekeraars: Ohra (72% positief), Zwitserleven (68%), Allsecur (58%), FBTO (56%), InShared (54%), Centraal Beheer (53%), Interpolis (52%) en Reaal (50%).

`Succesvolle campagnes van Ohra en Allsecur krijgen online veel waardering. Verder lijken verzekeraars beter in staat in te spelen op de behoefte van klanten. Vele onderzoeken tonen aan dat de genoemde organisaties als goed en klantvriendelijk uit de bus komen. Deze resultaten worden in sociale media veelvuldig gedeeld.`

FBTO wordt positief beoordeeld op innovatie en het platform Onderling.nl. `Dat FBTO het eigen beleid deels uit handen geeft, wordt gewaardeerd.` Van de onderzochte uitingen was bijna twee derde afkomstig van Twitter.

Bron(nen):
Assurantie Magazine (4-11-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10