zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Document management is cruciaal bij faciliteren van het nieuwe werken



Vaak zijn documenten al digitaal beschikbaar. Voor oudere documenten is dat niet het geval. Ze worden in archiefkasten gepropt. De ervaring leert dat gemiddeld 50% tot 75% van de kastinhoud weggegooid kan worden. De inventarisatie van de kasten biedt gelegenheid om medewerkers over het nieuwe werken te vertellen.

Een document manager kan aan de voorkant van het bedrijfsproces relevante documenten en informatie beschikbaar maken. Dat komt neer op documentsanering vooraf, in plaats van achteraf zoals in de oude situatie. De manager zorgt er voor dat de via het nieuwe werken verkregen kennis geen individuele macht maar gezamenlijke kracht is.

Bron(nen):
VIP/Doc (september 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10