zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Renault kiest voor integraal mediabeleid



Volgens Jos van den Bergh, Senior Communications Specialist van Renault Nederland N.V., probeert Renault alle mogelijke kanalen te benutten. Dit betekent wel dat het gebruik van print afneemt ten gunste van televisie en online en social media. Daarbij hanteert Renault wel een specifiek beleid, zodat duidelijk is wanneer welk medium wordt ingezet.

Als er voor televisie gekozen wordt, is dit vooral om Renault breed neer te zetten als het volumemerk dat het is. In print wordt vaker voor langdurige samenwerking gekozen met specifieke advertenties en print-to-web-combinaties. Tijdschriften vallen ook in de media-mix van Renault. Er wordt gewerkt met bewust geselecteerde tijdschriften.

Bron(nen):
Vakblad (oktober 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10