zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Conrad Electronics en Trinicom zijn blij met partnership



Conrad Electronics heeft een omzet van meer dan 1 miljard euro en telt 2.600 medewerkers. De webshop van Conrad heeft de publieksprijs Thuiswinkel Awards 2011 gewonnen. Conrad heeft voor Trinicom gekozen vanwege de flexibiliteit van de aangeboden oplossing. Het web selfsystem dat Conrad nu gebruikt kan klantcontact voorkomen. In het eerste jaar van gebruik zorgde het systeem voor 30% minder klantcontacten. Inmiddels is dat gegroeid naar 50% minder. In het contactcenter zijn daardoor niet 50 fte, maar slechts 25 fte nodig.

Conrad lanceert binnenkort een campagne op de radio. Later wordt de campagne ook via tv verbreed. De slogan is `Denk techniek, denk Conrad'.

Bron(nen):
Customer Contact Magazine (oktober 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10