zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Arvato Services Benelux werkt aan merkbekendheid



Om die bekendheid te vergroten wil Arvato Services Benelux voor het einde van 2012 al een slag gemaakt hebben. Die slag wordt gemaakt door het `pad der digitale communicatie` te bewandelen. Begin september werd er al een nieuwe website gelanceerd. Ook verwacht Arvato veel van SEO, oftewel zoekmachineoptimalisatie.

Bij Arvato Services Benelux houden ze zich ook bezig met de veranderingen in de maatschappij en telemarketing. De klant bepaalt mede door het Bel-Me-Niet-Register zelf of hij of zij telefonisch benaderd wil worden met een aanbieding. Dit biedt beperkingen, maar ook kansen. Voor het klantcontact richt Arvato zich meer op inhouse geïntegreerde ondersteuning en samenwerking.

Bron(nen):
Telecommerce magazine (oktober 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10