zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

KPN Contact zet prestatiecoaches in voor beter imago



De prestatiecoaches worden begeleid door leadcoaches, zoals Amarinske van der Goot en Johan van Breda. Zij begeleiden diverse medewerkers van KPN Contact, zoals contactcentermedewerkers, teamleiders en managers van allerlei niveaus. De prestatiecoaches hebben eerst een assessment ondergaan. Daarna moesten ze in twee dagen de geleerde vaardigheden en tools naar het eigen team overbrengen.

De prestatiecoaches helpen bij de aanpassing van de organisatiestructuur van KPN Contact. Die nieuwe structuur is meer gericht op klanten en medewerkers. Ook werken ze aan een nieuw en uitgebalanceerd besturingsbouwwerk en aan een nieuwe manier van besturen middels frequenter en effectiever overleg.

Bron(nen):
Telecommerce magazine (oktober 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10