zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Karakter communicatie verandert sterk



Het zijn immers de medewerkers die inhoud geven aan het merk inhoud (in het klantcontact en in de interactie met de buitenwereld) en op die manier de aard van het merk uitdragen. Dat impliceert dat het voor bedrijven steeds belangrijker wordt om niet alleen te denken in termen van merkrelaties met klanten, maar ook in die met werknemers. En dat heeft weer een andere implicatie: doordat bedrijven steeds vaker gebruik maken van zzp`ers en freelancers moeten ondernemingen ook merkrelaties aangaan met hun flexibele schil. Ook zal de merkcommunicatie steeds minder draaien om adverteren, maar meer om netwerken en het informele sociale circuit.

Wervingscampagnes via traditionele media verliezen bijvoorbeeld terrein aan werving via netwerken en een meer persoonlijke benadering, in combinatie met het aangaan van merkrelaties voor potentiële medewerkers. Opmerkelijk is dat het vanuit het perspectief van de werknemer minder draait om zoeken, maar meer om het gevonden worden.

Bron(nen):
Adformatie (special Werk, 21-10-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10