zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Werkgever wordt sterk merk door te focussen op medewerker



In vijf stappen kan gewerkt worden aan het merk. Die vijf stappen zijn de volgende: `vind je eigenheid en bezieling`, `breng je identiteit tot leven in alle touchpoints van het merk`, `maak zo veel mogelijk gebruik van je eigen mensen`, `leg de verantwoordelijkheid voor het werkgeversmerk zo hoog mogelijk` en `zorg voor een heldere businesscase`.

Bij het bouwen aan een merk moet vooral referral marketing als belangrijk middel gezien worden. Volgens Rodenburg zal referral marketing in de toekomst belangrijker worden. Nu al komen nieuwe medewerkers vaak al binnen op referentie van een medewerker. De medewerker moet dan ook gekoesterd worden, zodat hij of zij het bedrijf goed kan promoten.

Bron(nen):
Adformatie (special Werk, 21-10-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10