zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Veilingklok verliest ook in sierteelt steeds meer aan belang



De meeste handelaren ervaren de informatie die nu via de computerschermen wordt verstrekt als goed genoeg om een oordeel op afstand te kunnen vellen. Het gevolg is dat bloemen veel minder vaak voor de klok verschijnen. In plaats van op karretjes in de veilingzaal moeten de handelaren het nu doen met de digitale informatie.

Die digitale informatie op het beeldscherm omvat onder meer de lengte, kwaliteit, naam van de kweker, rijpheid en een foto van de partij. Dat maakt een fysieke aanwezigheid niet meer tot een vereiste. Veel handelaren hebben daarom op hun eigen kantoor een ‘dealingroom` ingericht om op afstand mee te doen met de veiling.

Bron(nen):
de Volkskrant (24-10-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10