Hiermee wil Delta Lloyd een reëel beeld van het bedrijf en de werknemers geven. `Niet gekunsteld, geen franje, gewoon zoals ze zijn. Zodat je werkelijk kunt zien hoe Delta Lloyd Groep is. Een mooie mix aan mensen. Mensen die keihard werken voor de klant, gedreven professionals zijn, willen groeien, maar vooral zichzelf zijn.` De campagne bestaat uit radiospots, een landelijke abricampagne, online advertenties en de site werkenbijdeltalloydgroep.nl, waarop ongeveer 50 vacatures staan. `Het zijn specialistische functies die altijd vervuld moeten worden`, meldt een woordvoerder.
De laatste jaren heeft ook Delta Lloyd reorganisaties doorgevoerd. Tussen eind 2008 en eind 2010 is het aantal medewerkers met 22% teruggebracht, van 7.751 tot 6.077 fte. Het aantal vaste medewerkers is in deze periode met ruim 1.000 teruggebracht tot 5.040. Naar eigen zeggen is dit vooral door natuurlijk verloop gebeurd. Momenteel werken er iets minder dan 5.500 mensen bij Delta Lloyd.