zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Gemeente Delft beheert klantinfo in centraal portal



Voor de komst van het systeem waren er 17 systemen applicaties nodig om alle beschikbare informatie boven tafel te krijgen. Dankzij main port customer komt alle informatie direct op het scherm. Het systeem integreert informatie uit de balieportal, de persoonlijke internetpagina en de bedrijven-internetpagina. Het doel is dat via main port customer uiteindelijk 80% van de vragen direct wordt afgehandeld.

Jolanda Pluimers, tweedelijnsmedewerker Stadswinkel Callcenter, herinnert zich dat de vele programma`s het systeem traag maakten. Het inloggen nam ook veel tijd in beslag. Bij de ontwikkeling van main port customer is de gebruiker centraal gesteld.

Bron(nen):
Proces & Document (september 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10