zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Rabobank Unplugged verbetert dienstverlening



De servicedesks zitten verspreid over zes locaties. Het betreft zes regionale ICT-supportcenters die elk een deel van Nederland bedienen. In 2008 werd een virtueel team samengesmeed en in 2009 werd Unplugged ook bij de servicedesks toegevoegd. Daardoor kunnen medewerkers nu zelf kiezen waar ze hun werk uitvoeren.

De enige voorwaarden die daarbij gesteld werden waren zo min mogelijk spelregels, geen verlies aan kwaliteit en vooral eigen verantwoordelijkheid. Door HNW is het korte verzuim door medewerkers sterk afgenomen door een betere balans tussen werk en privé. Dit komt ten goede aan de dienstverlening.

Bron(nen):
Customer Contact Magazine (oktober 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10