zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Druk blijft op foodservicemarkt staan



Daar staat tegenover dat fastserviceformules en supermarkten kunnen profiteren. Volgens Jan-Willem Crievink, directeur FSIN, komt dit omdat de gast naar goedkopere alternatieven zoekt om buiten de deur te eten en te drinken. Ook willen mensen vaker in huiselijke kring culinair genieten. Hierdoor groeit het assortiment culinaire maaltijden en maaltijdcomponenten in de supermarkt.

De verwachting is dat supermarkten in 2011 of 2012 wel eens de grens van 50% kunnen overschrijden in marktaandeel in de foodmarkt. Tegenover de groei van dit segment staat dat traditionele bedrijven het zwaar blijven houden. Als zij niet innoveren of met nieuwe concepten komen, zullen ze bij een aanhoudende recessie mogelijk de deuren moeten sluiten.

Bron(nen):
Horeca Entree (11-10-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10