zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nederland omarmt Het Nieuwe Werken



Meer dan de helft van de ondervraagden beslist zelf waar en wanneer hij werkt. Een kwart vindt zijn bedrijf klaar voor HNW en eveneens een kwart denkt dat dit geen twee jaar meer duurt. Onder de respondenten zitten 850 Belgen. In België staat HNW nog in de kinderschoenen en heeft maar 42% van het begrip gehoord. 22% van de zuiderburen is van mening dat de eigen organisatie er klaar voor is.

Hoewel HNW veel voordelen heeft, zien de respondenten ook de nadelen. 17% is bang minder zichtbaar te worden voor collega`s en management, 52% geeft aan de aanwezigheid en het directe contact met collega`s uiteindelijk toch belangrijker te vinden dan de voordelen van het thuiswerken. 54% noemt het zakelijk gebruik van social media noodzakelijk voor het succes met HNW.

Bron(nen):
Persbericht (15-9-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10