zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Meubelbeurzen zijn spiegel voor stand van zaken op meubelmarkt



Dat is ook wel nodig nu de consument nog steeds niet fors investeert in nieuwe meubelen. Tot nog toe zijn de meubelindustrie en de meubeldetailhandel er als bedrijfstak en als georganiseerde middenstand niet in geslaagd om de consument te bewegen prioriteiten in de bestedingen anders te leggen.

De beurzen zijn hierbij de graadmeter. Op de beurzen worden collectieve presentaties, gedragen door individuele ondernemers, getoond. Om aandacht te krijgen voor de beurzen moeten de beurzen zelf ook inzetten op promotie. De meesten gebruiken hiervoor social media en promoten ook de exposanten om zo de markt weer een impuls te geven.

Bron(nen):
Meubel (2-9-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10