zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Een derde van mkb ondernemers zet Twitter in voor omzetverhoging



Voor grote ondernemingen is het lastig om sociale media in de organisatie te integreren. Voor mkb-ondernemingen is dat dankzij de kortere lijnen eenvoudiger. Ze moeten beseffen dat sociale media een actieve houding vergen. Eerst moet bepaald worden of de doelgroep aanwezig is op Twitter en hoeveel er over relevante onderwerpen wordt getwitterd. Dagelijks moet minimaal één bericht worden gepubliceerd en het liefst verschijnen er drie tweets per dag. Bijna twee derde van de twitteraars is geneigd om eerder iets te kopen bij een organisatie die een bericht op Twitter heeft beantwoord.

De bekendheid van het account op Twitter wordt groter als eerst zelf interessante mensen wordt gevolgd. Via de site `Who to follow`kunnen relevant accounts worden geselecteerd.

Bron(nen):
Management Team (29-7-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10