zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Passie voor vak staat centraal in logistiek



Medewerkers in de sector blijken ook open te staan voor nieuwe uitdagingen. Chauffeurs worden vaak gezien als het visitekaartje naar buiten door de klantcontacten die de chauffeurs ervaren. Het gros van de ondervraagde werknemers zegt een passie voor het logistieke vak te voelen en dit ook uit te dragen. Toch zeggen ook veel medewerkers dat het bij nieuwkomers vaak aan die passie ontbreekt.

Ook blijven sommige partijen in Nederland nog achter bij het uitdragen van het belang van de logistieke sector. Veel respondenten zijn van mening dat het logistieke vak meer op de juiste waarde kan worden geschat door regionale en nationale overheden. Door de organisatie van open dagen kan de sector zelf ook iets aan het imago doen.

Bron(nen):
Transport en Logistiek (28-7-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10