zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Webshop moet vooral inzetten op optimaliseren logistiek



Als de logistiek echter nog niet optimaal is, heeft de webshopondernemer niet veel aan een goede consumentenbeleving. Om de logistieke distributie goed te regelen moet de ondernemer eerst inzetten op transparantie en keuzemogelijkheden op de site van de online shop. Wie luistert naar de klant weet immers wat hij of zij verwacht in de shop en zal daarmee een beter rendement behalen.

Om de logistiek te verbeteren geeft Marketing Rendement tien tips. Die tips zijn onder meer het bieden van heldere, logistieke informatie op de site, het geven van zo helder mogelijke voorraadinformatie en concrete levertijdinformatie, het eventueel aanbieden van afhaalpunten en de mogelijkheid voor dag- of tijdvaklevering.

Bron(nen):
Marketing Rendement (juni 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10