zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

CBD start promotiecampagne voor werken in drogisterij



Voor de campagne worden meerdere middelen ingezet, zoals flyers, posters, online advertenties en een nieuwe website werkenindedrogisterij.nl. Ook wordt een persbericht naar de landelijke media gestuurd. Dat de branche met een nieuwe campagne komt is mede een gevolg van de nieuwe geneesmiddelenwet die in 2007 in werking trad. Daardoor is er een behoefte aan voldoende instroom van personeel met de juiste diploma`s.

In de campagne wordt vooral benadrukt wat er zo leuk is aan het werken in de drogisterij. Zo is het werk leuk en gevarieerd. Daarnaast zijn er volop opleidings- en doorgroeimogelijkheden op ieder niveau mogelijk. Op de speciale campagnesite komen straks informatie en enthousiaste verhalen te staan over wat het werken in een drogisterij inhoudt. Hierop wordt de bezoeker ook doorverwezen naar vacaturepagina` s van de websites van de drogisterijbedrijven en formules.

Bron(nen):
Nieuwe Drogist (juni 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10