zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Forbo Eurocol geeft bouwmarkten advies over badkamers



Sommige doe-het-zelvers twijfelen over de mogelijkheden om zelf de badkamer te vernieuwen. Die twijfel is volgens Kiemeney nergens voor nodig. De producten in bouwmarkten zijn van topkwaliteit en worden ook door vaklui dagelijks gebruikt. Medewerkers van bouwmarkten moeten de juiste adviezen kunnen geven aan consumenten. Dat vereist grondige kennis van water- en elektraleidingen, knelfittingen, pvc afvoeren, tegels, kitten en lijmen.

Forbo Eurocol bezoekt bouwmarkten door heel Nederland om advies en training op maat te leveren. Aan doe-het-zelvers wordt uitgelegd dat het niet noodzakelijk is om eerst de oude badkamer te slopen.

Bron(nen):
DHZ Markt (april 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
advertorial
White paper: Segmentatie en profielverrijking in e-mail marketing
Je weet ongetwijfeld dat gesegmenteerde mailings beter aansluiten op je lezerspubliek en om die reden betere ratio’s scoren, maar waar moet je beginnen? Laat dit Spotler white paper je inspireren en op weg helpen.
Download het white paper
 
Lees verder
Geregistreerde Nederlandse elektrische auto's groeit alsmaar door
reacties
Slechts vijf procent vindt innovatie het belangrijkst bij keuze financiële dienstverlener (1) 
Werkend Nederland wil aan de leasefiets, fiscale regels en onwetendheid sta-in-de-weg (1) 
Corona-klagen (1) 
Werkende ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’  (2) 
(Wanneer) geven we elkaar weer een hand? (2) 
Digital nomad heeft behoefte aan persoonlijk contact met community (2) 
Autobezit voor Nederlanders nog belangrijker in coronatijden (1) 
top10
Werkend Nederland wil aan de leasefiets, fiscale regels en onwetendheid sta-in-de-weg
Werkende ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’
Vacaturetrend: op weg naar herstel
Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?
Onderzoek naar communicatie in crisistijd: laat vooral van u horen!
Respons jongeren op direct mail hoger dan oudere generaties
Consumentenuitgaven in juni nog steeds tien procent lager dan in 2019
Een vijfde verzwijgt kinderwens tijdens sollicitatieproces
Ruimbagage meenemen bijna twintig procent duurder in drie jaar
Mismatch talent nog nooit zo groot door snelle technologische ontwikkelingen
meer top 10