zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

KPN lanceert interne webshop voor promotionele producten



Marijke Goudberg, verantwoordelijk voor de inkoop van promotionele producten, verklaart dat de inkoop voorheen chaotisch was geregeld. Afdelingen en business units bestelden zelf de producten. Doordat orders niet werden gebundeld kon KPN niet profiteren van een optimale prijs. Tevens ontstond een wildgroei aan facturen. Ook was er daardoor geen heldere informatie over de meest bestelde producten, aantallen en bedragen. Vorig jaar werd KPN hoofdsponsor van de nationale schaatsploeg. Als gevolg moest schaatsmerchandising worden ontwikkeld en dat was het juiste moment om de inkoop anders te organiseren.

KPN stelde een longlist met zeven leveranciers op en heeft er uiteindelijk drie geselecteerd. De tender vertegenwoordigt een waarde van een half miljoen euro per jaar. Voor de ontwikkeling, distributie, opslag, voorfinanciering en het voorraadbeheer van de promotionele producten is Gemaco ingeschakeld.

Bron(nen):
PromZ Magazine (maart 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10