zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Volmachtkantoren krijgen ook te maken met beloningsdiscussie



Wel moeten volmachtkantoren hun toegevoegde waarde beter illustreren. Dat hoeft niet ingewikkeld te zijn. Van de Veen raadt kantoren aan om bijvoorbeeld even de klant te bellen als een schade is afgehandeld of om klanten preventietips te geven. Daarnaast moeten ze meer doen aan branding. Ze moeten durven uitstralen dat ze een sterke positie innemen in de regio of in een bepaalde doelgroep. Een ander cruciaal punt is dat de kantoren voldoende data genereren en de systeeminrichting harmoniseren.

Het Protocol Intermediaire Pools zal grote invloed hebben op de huidige pools. Aangezien poolvergaderingen verboden worden moet bij elke poolmaatschappij worden onderhandeld. Verzekeraars zullen volgens Van de Veen hun uitstaande volmachten kritischer bekijken.

Bron(nen):
VVP Weekblad voor financiële dienstverleners (9-3-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10