zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

`Lef en regie moeten weer terug naar reclamebureaus`



En dat is waar het verdienmodel van de bureaus op gebaseerd. En dus zitten bureaus en adverteerders in een vicieuze cirkel waar ze niet uitkomen. De oplossing zou zijn om niet meer in uren te rekenen, maar het afspreken van een aanneemsom. Volgens Benjamens staan topcreatieven altijd heel dicht bij de klant en is bij de meeste bureaus en adverteerders dat contact verwaterd. Uit een analyse van winnende ADCN-campagnes concludeert Benjamens dat de meeste winnaars het eerste voorstel aan de klant waren geweest. En dat terwijl het usage is om het eerste voorstel af te schieten en er eerst heel veel getest moet worden.

Benjamens is tegen die benadering: een voorstel moet niet afgeschoten worden, maar verbeterd. Er is daar echter durf en ondernemerschap voor nodig. Net als de regie moet dat volgens Benjamens terug naar de bureaus.

Bron(nen):
Adformatie (24-2-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10