zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Franchisen steeds populairder in uitzendbranche



Een van de oudste Nederlandse franchisebedrijven in de branche is Olympia. Begonnen als reguliere uitzendorganisatie in 1969, heeft Olympia begin jaren negentig de franchiseformule omarmd. Olympia positioneert zich als een onderneming voor ondernemers met 126 vestigingen te lande. Olympia biedt haar ondernemers alles om snel professioneel en succesvol aan de slag te gaan. Afhankelijk van in welke markt ze opereren en in welke regio, biedt Olympia kant en klare product-marktcombinaties.
Franchisenemers krijgen niet alleen een turn keyvestiging, opgeleverd in huisstijl, ze worden ook geholpen met zaken als marketingproposities, een klantendatabase en een team dat hen ondersteunt. Nationale accountmanagers bieden toegang tot grote klanten en projectmanagers helpen de ondernemers om 26 weken na de start al break-even te spelen.

Een andere speler is Qjobs, een facilitaire franchiseorganisatie. Dit houdt in dat Qjobs alle faciliteiten biedt die essentieel zijn voor het zelfstandig kunnen runnen van een uitzendbureau.

Bron(nen):
Flexmarkt (december 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10