zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Adverteerders begrijpen werk van reclamebureau niet



Het onderzoek toont verder aan dat reclamebureaus zich voor een aantal uitdagingen gesteld zien, vooral door een gebrek aan interne investeringen. Reden is dat in accounts vaak meer werk gestoken wordt, zonder dat daar hogere inkomsten tegenover staan. De schuld hiervan ligt volgens 60% van de ondervraagden bij de financiële afdeling van bureaus die ze ervan weerhoudt optimaal te presteren en aan de behoeften van klanten tegemoet te komen.

Bron(nen):
Campaign (14-1-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10