zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Coaching door ANWB-manager helpt autowasbedrijf van Gül op weg



Oprichter Sinan Gül wil zijn bedrijf, dat op dit moment zes vaste werknemers en 30 flexwerkers in dienst heeft, verder laten groeien. Daartoe meldde hij zich aan voor het project Dare to have a Dream, waarbij allochtone ondernemers een jaar lang in de leer gaan bij een Nederlandse topondernemer. Hij werd geselecteerd en is het komende jaar gekoppeld aan directeur Arjel Woudstra van de ledenvereniging van de ANWB. Met name op het gebied van het uitrollen van een landelijk netwerk en een eigen webshop hoopt hij veel te hebben aan de samenwerking.

Met zijn watervrije wasmethode bespaart Gül liefst 150 liter water, 14 kilowattuur elektriciteit en 9 kilo CO2 per auto. Met een prijs van 14,95 per gewassen auto slaagde hij er inmiddels in contact te leggen met onder meer Q-Park, TNT en de gemeente Amsterdam. De koppeling aan Woudstra was voor Gül een geschenk uit de hemel, geïnitieerd door de Dutch Dream Foundation van ondernemer Atilla Aytekin.

Bron(nen):
de Volkskrant (11-1-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10