zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Leefstijlmodel NPO leidt tot scepsis



Zo moet het onderzoek in alle fases van het marketingcommunicatieproces bruikbaar zijn. Dit kan alleen als er consensus is over standaardisatie bij de onderzoeksbureaus. En dit kan een probleem vormen volgens Bronkhorst. Veel onderzoeksbureaus zullen geen standaardisatie nastreven, omdat zij hun eigen modellen hanteren. Hoe crossmediaal en innovatief het nieuwe model van de NPO dan ook is, zonder acceptatie bij bureaus werkt het niet goed. Bronkhorst verwacht dan ook dat het model geen rol van betekenis zal spelen zonder acceptatie van de bureaus.

Frits Spangenberg, oprichter van Motivaction, bevestigt deze visie van Bronkhorst. Hoewel hij positief tegenover het LSM staat, denkt hij niet dat grote adverteerders voor dit model zullen vallen. Die adverteerders denken nog niet zo in leefstijlen, maar vooral in oppervlakkigheid. Het LSM kan overigens nog verder verfijnd worden.

Bron(nen):
Adformatie (25-11-2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10