zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Dr. Oetker wil Nederlanders warm maken voor steenovenpizza`s



Volgens Dr. Oetker levert dit onder meer betere kwaliteit op, naast hogere prijzen en een marktverruiming. Om de Steenoven Tradizionale in de markt te zetten kiest Dr. Oetker voor flinke merkondersteuning. Volgens junior brand manager Dorothée Vanderbroeck moet Dr. Oetker eerst aan de klant gaan uitleggen wat de steenovenpizza precies is, want de klant weet hier nog niet veel van af. In die zin zal Dr. Oetker daarom het verband laten zien tussen een krokante korst, een luchtige bodem en bakken op een gloeiend hete steen.

Om voor de Steenoven Tradizionale `awareness` op te wekken kiest Dr. Oetker eerst voor flinke tv-ondersteuning. Daarnaast zal het steenovenconcept uitgelegd worden in vrouwenbladen. Verder is er een speciale site ontwikkeld onder www.tradizionale.nl. Als laatste wil Dr. Oetker mensen laten proeven hoe de pizza smaakt.

Bron(nen):
Food Personality (oktober 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
advertorial
Stappenplan voor automatische e-mail campagnes
Door termen als triggers, leadscoring, notificaties, koppelingen, vullingsgraad zie je door de bomen het bos niet meer op het gebied van e-mail marketing automation. In dit white paper legt Spotler al die termen en de voordelen ervan uit. Inclusief handige woordenlijst.
Download het white paper
Lees verder
reacties
Nederlander verhuist minder graag voor baan (1) 
Vrouwen kiezen steeds vaker voor een beroep in de ICT  (1) 
De lente is de beste tijd om te verhuizen (1) 
Koningsdag: toeristen het land in, Nederlanders eruit (1) 
Import gas niet van invloed op Nederlandse energierekening (1) 
De grote impact van zoiets ‘kleins’ als een kop koffie (1) 
Stofzuigen en strijken populairder dan pensioenoverzicht (1) 
top10
De grote impact van zoiets ‘kleins’ als een kop koffie
Top Companies waar u kunt bouwen aan uw carrière zijn bekend
Hoge werkdruk bij grote organisaties zet klantervaring onder druk
Aantal DDoS aanvallen verdubbeld in eerste kwartaal
Bankinvesteringen in blockchain en cryptocurrencies stijgen sterk
Banking Trojan Dridex en Qakbot grootste malwarebedreigingen in maart
De pandemie maakt persoonlijke moederdagcadeaus populair
Hybride werken: zijn we er wel klaar voor?
IT is vertragende factor bij 44 procent van de organisaties
Werken op afstand is een katalysator voor productiviteit, efficiency en diversiteit
meer top 10