zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Klant vraagt om marketing met betekenis



Juist daarom is het zo belangrijk dat bedrijven kiezen voor marketing met betekenis. Door toegevoegde waarde te bieden in marketingcampagnes kunnen bedrijven ervoor zorgen dat klanten voor het bedrijf blijven kiezen. Grote merken als Nike, Coca-Cola, Dove en Intel hebben dit al door en zetten hier ook op in. Om de consument een echte boodschap te laten hebben aan de boodschap die een bedrijf verspreidt, is het zaak voor een bedrijf op bepaalde punten te letten.

Zo moet aandacht besteed worden aan zaken als de maatschappij, het klimaat en armoede. Deze boodschap kan vervolgens verpakt worden in een game die online gespeeld kan worden met anderen. Door als bedrijf een andere benadering te kiezen valt het bedrijf op in de massa en is de kans groter dat de consument het bedrijf oppikt en trouw blijft.

Bron(nen):
Fonk (26-8-2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10