zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Incentives verhogen loyaliteit en omzet



Een interne incentive is gericht op het eigen personeel. Werknemers kunnen bijvoorbeeld een beloning in het vooruitzicht worden gesteld als ze een bepaalde target realiseren. Deze target moet wel realistisch en haalbaar zijn. De incentive kan bijvoorbeeld een stedentrip of bezoek aan een evenement zijn. Via de sites www.incentive-direct.nl en www.incentivecompany.nl kan u inspiratie opdoen. Een externe incentive is gericht op zakenrelaties en klanten. Prijsvragen en spaaracties zorgen voor een hogere loyaliteit en komen de reputatie van uw organisatie ten goede. Tevens kan via een relatiegeschenk een bepaalde afnemer in het zonnetje worden gezet. Het geschenk kan worden gepersonaliseerd via een opdruk van het bedrijfslogo of een tekst.

In de afgelopen vijf jaar zijn usb-sticks een populaire incentive geworden. Bij Bospromotions. kan een partij van 500 bedrukte sticks met een capaciteit van 1 gb worden gekocht voor 500 euro.

Bron(nen):
Marketing Rendement (juli/augustus 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10