zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Unique digitaliseert werkbriefje



Voor de jongste generatie flexwerkers is de overstap naar digitale briefjes niet meer dan logisch. Ze zijn al gewend om hun salarisstrook en jaaropgave digitaal te ontvangen. Marco Broeknellis, commercieel directeur van Unique, verklaart dat de processen door de digitalisering goedkoper en beter uitgevoerd kunnen worden. Het invullen van een papieren werkbriefje is tijdrovend en foutgevoelig. Facturen die disputen opleveren worden pas betaald zodra de fouten uit de wereld zijn. De digitalisering ziet hij als een sterk staaltje ketenoptimalisatie waar iedereen van profiteert.

Ook zusterondernemingen binnen USG People zullen digitaliseren. Onder meer Secretary Plus en Start People volgen het voorbeeld van Unique. Ook alle (mkb) opdrachtgevers van Content stapt over naar digitale urenverwerking en facturen. Content zal fuseren met Unique. Na de fusie is Unique de grootste speler in de uitzendbranche voor office personeel.

Bron(nen):
VIP/Doc (juli 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10