zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

NS streeft naar 10% aandeel in totale vervoer





Klanten zijn geïntegreerd in het marketingdenken van de NS. Bügel overlegt maandelijks met allerlei belangenorganisaties zoals Rover en de Consumentenbond. Tevens zijn feedbackloops opgezet, onder meer via de klantenservice. Daarnaast is de NS constant onderwerp van maatschappelijke discussie, en de organisatie wordt nauwgezet gevolgd door politiek en pers. Bügel vindt het niet erg om `naakt` te zijn en wil de transparantie verhogen.



NS beseft dat marketing een grote invloed kan uitoefenen. In de optiek van Bügel kan marketing het verschil uitmaken tussen winst en verlies.





Bron(nen):

Tijdschrift voor Marketing (juni 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10