zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Bestedingen aan customer media design bleven in 2009 gelijk



Aan het onderzoek deden 25 opdrachtgevers en potentiële opdrachtgevers van customer media bureaus mee. Customer media zijn alle media waarvan de inhoud door een redactie bewerkt is en die gericht zijn op het bereiken van doelstellingen in communicatie en/of marketing met een herhalend karakter. Dat zijn onder meer nieuwsbrieven, relatiemagazines, websites, branded content op tv en relatie-evenementen.

78% van de bestedingen werd in 2009 uitgegeven aan customer media gericht op consumenten en 17% aan B2B. De resterende 5% werd uitgegeven aan stakeholders. Van de ondervraagden zette 88% customer media in als onderdeel van hun marketingcommunicatie. De opdrachtgevers geven de relatie tussen kosten en effectiviteit van customer media gemiddeld het cijfer 7,43. Echte uitschieters zitten er niet bij.


Bron(nen):
Marketing Research Base (maart 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10