zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Bestedingen aan customer media design bleven in 2009 gelijk



Aan het onderzoek deden 25 opdrachtgevers en potentiële opdrachtgevers van customer media bureaus mee. Customer media zijn alle media waarvan de inhoud door een redactie bewerkt is en die gericht zijn op het bereiken van doelstellingen in communicatie en/of marketing met een herhalend karakter. Dat zijn onder meer nieuwsbrieven, relatiemagazines, websites, branded content op tv en relatie-evenementen.

78% van de bestedingen werd in 2009 uitgegeven aan customer media gericht op consumenten en 17% aan B2B. De resterende 5% werd uitgegeven aan stakeholders. Van de ondervraagden zette 88% customer media in als onderdeel van hun marketingcommunicatie. De opdrachtgevers geven de relatie tussen kosten en effectiviteit van customer media gemiddeld het cijfer 7,43. Echte uitschieters zitten er niet bij.


Bron(nen):
Marketing Research Base (maart 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
advertorial
Leer in 2 dagen ontspannen en overtuigend te presenteren
Spreekangst wordt ontrafeld en geëlimineerd. Ruim 14.000 professionals volgden eerder de 'Sneltraining ‘Spreken in het openbaar’ van Pieter Frijters. Rebels, open en ‘out of the box’. Kijk op Spreek.nl of bel 0182 631 232.
Lees verder
Last van ongedierte in en rondom het bedrijfspand? Deze maatregelen kun je treffen!
Een zakelijke lening afsluiten bij de bank? Bereid u goed voor
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Autovakantie: spannendste situaties en grootste irritaties (1) 
Wat leert Maarten van der Weijden ons over doelen stellen? (1) 
Tien excuses bij het aanhoren van klachten (2) 
Hoog tijd om aan de slag te gaan met het Klimaatakkoord (1) 
Vijf tips om customer feedback van vijfsterrenkwaliteit te krijgen (1) 
De kracht van stilte (1) 
Kan IT de populariteit van Virtual Reality bijhouden?  (2) 
top10
Nederlandse bedrijven minst flexibel in werktijden werknemer
Geef mensen een reden om positief op uw ideeën te reageren
De veranderingen op het werk van de afgelopen tien jaar
Aantal nieuwe cao’s zeer laag
Te weinig loon voor één op de vijf werkenden
1,2 miljoen Nederlandse huizen slim beveiligd
Explosieve toename Emotet malware
Kwaliteit bestuursverslag laat te wensen over
Nederlandse bedrijven lopen achter in het implementeren van opkomende technologieën
Autovakantie: spannendste situaties en grootste irritaties
meer top 10