zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Makelaardij moet toegevoegde waarde opvoeren en zichtbaar maken



De enige manier om het hoofd boven water te houden, is door meer toegevoegde waarde te leveren. Bijvoorbeeld door meer informatie of zekerheden te verschaffen, of door een garantie te leveren dat het huis wordt verkocht. Moviq breidde het pakket aan diensten uit en begeleidt niet alleen de koop van een huis maar verzorgt tevens de verhuizing en inrichting. Het lastige van dienstenmarketing is dat goede ideeën amper zijn te beschermen en daardoor steeds sneller worden gekopieerd.

Desnoods moeten makelaars spectaculaire acties inzetten. De Vries raadt prijskortingen af. Hij ziet wel heil in cadeaus, zoals een gratis auto inclusief gratis onderhoud of zeven jaar gratis vakantie.

Bron(nen):
Vastgoed (januari 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10