zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Productschap Tuinbouw investeert in campagne `Groen Werkt`



Sinds 2007 hebben zo`n 300 kinderen uit het basisonderwijs jaarlijks kennis gemaakt met de campagne. Dit voorjaar is het lespakket met een aantal lesboekjes over verschillende tuinbouwsectoren uitgebreid. Zo is er voor de boomkwekerijsector het boekje `Uit het juiste hout gesneden` bedacht. Omdat er op basisscholen veel met digiborden wordt gewerkt, is het lesmateriaal ook in digitale vorm leverbaar. Tijdens de onlangs gehouden Horti Fair is de aftrap gegeven voor de GreenID-on-tour. Deze voorlichtingsexcursies zijn bedacht voor de bovenbouw van vmbo, havo en vwo.

Ondernemers die interesse hebben in Groen Werkt kunnen bij het Productschap campagnemateriaal aanvragen. Het lesmateriaal bestaat uit de handleiding `Gastvrij groen` met daarin tips hoe leerlingen het best ontvangen kunnen worden. Verder bevat het pakket een Groenwerkt-tas met promotiemateriaal over de sector.

Bron(nen):
Boomkwekerij, De (9-10-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10