zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Twaalf procent internetgebruikers ontevreden over provider



Van deze 12% is bijna 5,76% niet helemaal tevreden, maar nog niet geneigd over te stappen, 1,79% is redelijk ontevreden en denkt na over een overstap. 4,45% is dusdanig ontevreden dat zij direct overstappen als er een goed aanbod langs komt. Hoge abonnementskosten en de snelheid van de verbinding zijn de voornaamste redenen om een andere provider te zoeken. Uit eerder onderzoek van februari 2009 bleek nog bijna 25% van de ondervraagden te willen overstappen.

Het feit dat er nu minder mensen ontevreden zijn kan wellicht komen omdat de procedures rondom het overstappen verbeterd zijn. Ook hebben veel providers hun tarieven verlaagd en de kwaliteit van hun verbinding verhoogd om zo klanten te weerhouden over te stappen.

Bron(nen):
admanager.nl (30-9-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10