zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

`Hospitality wordt steeds belangrijker in zorgsector`



Door de toenemende concurrentie in de zorg zal hospitality in de zorg in de toekomst alleen maar belangrijker worden, weet Schmitz. `We moeten als ziekenhuis veel meer vanuit het belang van de persoon, bijvoorbeeld de patiënt of een bezoeker, redeneren`. Door kleur, meubilair, meer licht en ruimte en een zorgvuldige schoonmaak kan er in het Radboud volgens de hospitality officer veel verbeteren.

Maar hospitality zit ook in verrassende details, bijvoorbeeld bij het afwijzen van sollicitanten. `Juist deze mensen kunnen een belangrijk visitekaartje afgeven`, denkt Schmitz.

Bron(nen):
Facto Magazine (januari/februari 2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10