zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Belgische verkoper van telecom en energie Euphony wil verbreden



Sponsoring verhoogt niet alleen de naamsbekendheid, daarnaast bieden de sportclubs Euphony een uitstekende omgeving voor zijn verkoopmodel. De onderneming stuurt zelfstandigen in bijberoep op pad om producten van Mobistar en Luminus te verkopen. Momenteel heeft Euphony circa 6.000 actieve consultants, waarvan.200 maandelijks nieuwe klanten aanbrengen. Elke nieuwe consultant (verkoper) betaalt eenmalig 350 euro en krijgt een opleiding, hulp bij het regelen van een zelfstandigenstatuut, een organizer en een startersmap.

Frank van de Wege, marketingdirecteur van Euphony Benelux, meldt dat Euphony 624.266 klanten heeft die 1,3 miljoen diensten afnemen. Jaarlijks worden 120.000 tot 130.000 nieuwe klanten geworven. Over 2008 boekte het bedrijf een negatieve bedrijfskasstroom van 6 miljoen euro. Van de Wege wil de omzet verhogen door onder meer mobiel internet en digitale televisie aan te bieden.

Bron(nen):
Trends (19-2-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10