zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Klanttevredenheid is het hoogst bij ANWB-winkels



Belangrijke criteria waren de hulpvaardigheid van het personeel, de vindbaarheid van de artikelen en het contact met het bedrijf. De detailhandel scoorde gemiddeld het hoogst. Zo eindigden Etos en Hema bij de eerste tien.

Slechts zes bedrijven kregen het predicaat `uitstekend`. De klantbeleving bleef bij 30 bedrijven steken op `slecht` tot `heel slecht`.

Bron(nen):
NRIT Actueel (27-2-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10