zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Trek bewuste aandacht met offline communicatie

Het is een onontkoombaar feit: de wereld digitaliseert, iedereen is vrijwel altijd online, communicatie verloopt sneller dan ooit. Dit is heel handig, maar leidt er ook toe dat mensen wel eens overdonderd raken door de storm aan gepersonaliseerde advertenties op sociale media, verplichte reclamevideo’s voor elk online filmpje en e-mails vol mega-interessante aanbiedingen. Ook uw klanten en potentiële talenten. Des te meer valt u daarom op met offline communicatie.

 
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10