zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Koffie op het werk onderzoek: kwaliteit steeds belangrijker

De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Managersonline.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.



Koffie is de smaakmaker op het werk. Maar niet iedere koffie valt even goed in de smaak. Gemiddeld drinken mensen op het werk vier kopjes koffie per dag. Vooral koffie van hoge kwaliteit vinden we steeds belangrijker. Werknemers geven zelfs aan zich meer gewaardeerd te voelen als een werkgever koffie van een A-merk schenkt. Tijd om eens kritisch naar de koffie op uw werkplek te kijken. 
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Marketeers besteden video steeds meer uit (1) 
De Tesla-taxi's van Schiphol gaan in de verkoop (1) 
UPS bestelt 125 Tesla-trucks (1) 
Vijf eigenschappen van succesvolle CEO's (1) 
De cloud is nog ongrijpbaar voor veel senioren  (1) 
Wereldwijde faillissementen stijgen nog sneller dan verwacht (1) 
De kater na carnaval: feestvierders nemen vrije dagen op  (1) 
top10
De meest populaire werkgevers per provincie
De top tien startups waar talent wil werken
40 procent vindt zijn/haar baan niet zinvol
Marketeers besteden video steeds meer uit
CISO’s worstelen met beveiligingsbudget en minder vaardig personeel
Werknemer niet enthousiast over nieuwe werkgever
Zorgmedewerkers zien al twee jaar geen verbetering in ICT-voorzieningen
De waarde van een post mortem onderzoek na een cyberaanval
Optimaliseer de software supply chain voor meer succes
Ruim 50 procent wil ook lid van Koningshuis als designated survivor
meer top 10