zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Tools voor urenregistratie en personeelsplanning vergemakkelijken jouw werk

De urenregistratie bijhouden van het personeel is cruciaal om onenigheid met klanten te voorkomen; een klant wil zeker weten dat het juiste aantal uren in rekening gebracht is. Veel organisaties werken nog altijd met losse Excel-sheets waarin medewerkers, zo goed en zo kwaad als dat gaat, bijhouden hoeveel uur ze aan een bepaald project besteed hebben. Het is foutgevoelig en arbeidsintensief. Aan het eind van de maand worden deze sheets verzameld, om het juiste aantal uur te kunnen factureren aan de klant. Wat doe je echter, wanneer een medewerker op vakantie is en diens sheet nog niet gedeeld heeft? Dit kan eenvoudiger, door deze Excel-sheets samen te voegen binnen één urenregistratie tool. Zo heb je de belangrijkste data altijd bij de hand. 
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10