zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Waarom offline marketing nog steeds relevant is

De wereld van marketing verandert constant. Waar je honderden jaren geleden mensen alleen bereikte door vanuit een markstal promoties aan te kondigen, kun je tegenwoordig iedereen snel bereiken die over een smartphone beschikt. Online marketing is booming geworden. Elke marketeer heeft het nu alleen maar over de potentie van online marketing. Daarbij wordt offline marketing compleet genegeerd. Maar dit is onterecht, want offline marketing is nog steeds relevant. In dit artikel ontdek je precies waarom je nog steeds serieus rekening moet houden met offline marketing.

 
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10