zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Aangeklaagd door cliënt wegens een beroepsfout: wat nu?

Interim managers en consultants op juridisch en administratief gebied lopen het risico op aansprakelijkheidsstelling als gevolg van een beroepsfout. Als een cliënt je aansprakelijkheid stelt voor schade met financiële gevolgen door een beroepsfout dan biedt een beroepsaansprakelijkheidsverzekering uitkomst. Daarnaast is het handig om over een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering te beschikken, waarbij schade aan spullen van derden of letsel aan personen is gedekt. Ben je niet verzekerd en ben je aangeklaagd voor een beroepsfout of wil je dat risico voorkomen en ook de bedrijfsaansprakelijkheid afdekken? Bekijk dan hieronder wat de mogelijkheden zijn.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10