zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Customer experience verbeteren met digitalisatie supplychain

Digitaliseringsprojecten zijn tot nu toe gefocust op het verbeteren van de klantervaring tijdens de customer journey voor het aanschaffen van producten en diensten. Behalve invloed op het ontwerp en personalisatiemogelijkheden, speelt de supplychain een cruciale rol om de verwachtingen van klanten beter te kunnen invullen. Door de hele supplychain te optimaliseren, zijn producten en diensten sneller en foutloos te leveren. Ontdek hoe digitalisering van de supplychain bijdraagt aan het verbeteren van de klantervaring dankzij een kortere levertijd en het creëren van concurrentievoordeel.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10