zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Bedrijven bezuinigen op inkoop premiums en relatiegeschenken

Het bedrijfsleven bezuinigt in 2009 op de inkoop van premiums, relatiegeschenken en kerstpakketten, zo blijkt uit het jaarlijkse PromZ-Opdrachtgeversonderzoek. Volgens de studie is er gemiddeld tien procent minder budget besteed aan promotionele producten, maar hebben de grote(re) bedrijven flink in het budget gesnoeid.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10