zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Klantinteractie is inmiddels een kritische succesfactor

Als leverancier van klantinteractietoepassingen, zag Genesys klantinteractie in haar tienjarig bestaan uitgroeien van de kostenpost die het callcenter toen nog was, tot de kritieke succesfactor die het multichannel customer contactcenter van vandaag is. Verscheidene ontwikkelingen stuwen het belang van goed klantcontact verder op.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10