zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Adverteerders bezuinigen fors op printreclame

Nederlandse krantenuitgevers hebben, na een kleine opleving in 2007, hun inkomsten uit advertenties en abonnementen in 2008 zien teruglopen met 0,2 procent naar 1,6 miljard euro. Voor 2009 voorspelt PricewaterhouseCoopers in haar 'Dutch Entertainment & Media Outlook 2009-2013' een dramatische daling van zeventien procent naar 1,35 miljard euro.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10