zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Weet wanneer u uw mond open moet trekken – en wanneer niet

De concurrentie op de werkplek kan enorm zijn. Weten wat u wel en niet kunt zeggen kan het verschil betekenen zijn tussen promotie krijgen en ontslagen worden. Veel desundigen zeggen dat een goede zaak is als u van u laat horen. Maar menig werknemer heeft aan den lijve ervaren dat dat niet altijd waar is.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10