zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Medewerkers bepalen kwaliteit van de dienstverlening

We leven steeds meer in een diensteneconomie. Particulieren en bedrijven vragen om hulp en medewerkers bieden die. Hierdoor komt de onderscheidende waarde van een organisatie steeds meer te liggen op het niveau van de medewerkers‚ cultuur en uitstraling en steeds minder sec op het te leveren ‘product’.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10